Ana Sayfa
Duyurular
Ders Saydırma İşlemleri Hk.

Ders Saydırma İşlemleri Hk.

Ders saydırma işlemleri 7-18 Şubat 2022 tarihleri arasında "online" olarak gerçekleştirilecektir. Bu süreçte öğrencilerimizin dikkat etmesi gereken hususlar şunlardır;

 
1. ÇAP programına kayıtlı öğrenciler ders intibakında anadal programında başarılı olunan dersi ikinci anadal programına saydırabilmektedir. (ÇAP yapılan bölümden anadal bölüme ders saydırılamaz (SAÜ Muafiyet ve İntibak Yönergesi, 8.md. 5. bendi).
 
2. Yatay geçiş ve dikey geçiş yapan öğrencilerimizin tekrar ders saydırma yapmalarına gerek yoktur.
 
3. Dilekçe ve transkriptler birleştirilmiş tek dosya (pdf) halinde fatmanuralsancak@sakarya.edu.tr adresine mail atılmalıdır. Dilekçede iletişim bilgileri ve hangi dersin saydırılması yönünde talepte bulunulduğu mutlaka belirtilmeli ve ıslak imzalı olmalıdır. Transkript belgesi sabis ekran görüntüsü olmamalıdır. Yalnızca barkod numaralı transkriptler geçerlidir. Ders içeriğine ilişkin belgeler aranmamaktadır.
 
4. Ders intibak işlemlerinde SAÜ Muafiyet ve İntibak Yönergesi'ne bağlı kalınmaktadır. Ders saydıracak öğrencilerin ilgili yönergeyi incelemeleri gerekmektedir.
 
5. Başvuru dilekçesinde Yönerge'nin 7. maddesi 16. bendinde yer alan "Örgün olmayan (mektupla öğretim, uzaktan eğitim, açık öğretim, ekstern öğretim ve benzeri) kurumlardan alınan dersler için (İngilizce, Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi ile Türk Dili dersleri hariç) muafiyet ve intibak işlemleri yapılmaz." ibaresi dikkate alınmalıdır.